قوانین و مقررات سایت لوازم آتی

مشتریان و کاربران گرامی لطفا جهت آگاهی و استفاده هرچه بهتر از این وب سایت موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید، چرا که خرید از فروشگاه آنلاین لوازم آتی نیازمند به توافقاتی است که با پذیرفتن آن امکان خرید از این وب‌سایت میسر خواهد بود.

قوانین لوازم آتی:

تمامی ضوابط و روش های ارائه محصولات در سایت لوازم آتی مطابق با قوانین کسب و کارهای اینترنتی، شامل قوانین حاکم بر تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و قانون جرائم رایانه ای می باشد.

  1. تمامی تصاویر و توضیحات مربوط به محصول توسط گروه تولید محتوای وب سایت لوازم آتی ایجاد شده و در سایت قرار گرفته است. بنابراین هرگونه استفاده و کپی برداری از تصاویر و توضیحات مربوط به محصولات غیرقانونی می باشد و با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهد شد.
  2. مشخصات مشتریان محترم در حساب کاربری اعم از نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره همراه، نزد سایت لوازم آتی محفوظ مانده و دسترسی برای دیگران وجود ندارد.
  3. دیدگاه مشتریانی در سایت قابل رویت است که دارای حساب کاربری باشند و تمامی دیدگاه ها بعد از تایید در سایت قابل مشاهده است.
  4. مشتریان محترم موظفند که آدرس محل تحویل کالا را کامل و صحیح در فیلد های مربوط به ثبت سفارش وارد نمایند.
  5. مشتریان محترم می توانند همواره به صورت 24 ساعته (بجز روزهای تعطیل رسمی) انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق شماره تماس،ایمیل سایت و واتساپ با کارشناسان بخش امور مشتریان در میان بگذارند.

رویه ارسال کالا:

  1. تمامی سفارشاتی که قبل از ساعت ۱۲ در سایت ثبت شوند همان روز ارسال می شوند تحویل کالا در تهران نهایتا ۱۲ ساعت و برای شهرستان ها ۷۲ ساعت کاری می باشد.
  2. ارسال سفارش فقط در روزهای کاری انجام می‌شود(شنبه تا چهارشنبه).
  3. ارسال کالا در روزهای تعطیل رسمی صورت نمی گیرد و در اولین روز کاری ارسال می شود.
  4. ارسال کالا دقیقا به همان آدرس که در بخش ثبت سفارش و حساب کاربری خود وارد کرده اید انجام می شود.
  5. چنانچه بعد از ثبت سفارش و پرداخت از خرید خود منصرف شده اید می بایست سریعا موضوع را از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ با پشتیبانی وب سایت لوازم آتی درمیان بگذارید تا سفارش شما لغو شود در غیر این صورت و بعد از ارسال کالا مشمول به قوانین بازگشت کالا می شود.

رویه بازگشت کالا:

  1. تمامی کالاهایی که در وب سایت لوازم آتی برای فروش قرار داده شده اند و شامل گارانتی نمی شوند ۷روز مهلت تست دارند و در صورت داشتن  نقص امکان بازگشت کالا وجود خواهد داشت.
  2. چنانچه کالایی دچار شکستگی باشد و یا هر نوع آسیب فیزیکی دیده باشد و کارشناسان بخش فروش تایید نمایند که این مورد در هنگام ارسال کالا پیش آمده است.مشمول بازگشت کالا خواهد بود.
  3. درصورتی که بنا به هر دلیلی کالایی برگشت داده شود مبلغ مربوط به کالا ظرف ۲۴ ساعت به حساب مشتری عودت داده می شود.